Besøg os

Har du fået lyst til at se nærmere på skolen? Så er du velkommen booke et besøg under siden her eller at komme til et af vores åbent-hus arrangementer. Vi glæder os til at møde dig!

Book et besøg hos os, ved at ringe til kontoret på 42 90 90 32 eller på mail, Kontor@aalborgefterskole.dk.

Deltag i åbent-hus eller book et besøg!

Hvis du har lyst til at snuse lidt til vores skønne efterskole, så kan du booke et besøg når vi holder åbent hus. Her vil der være nuværende elever og lærere der er klar på at give en rundvisning og fortælle om, hvad vi er for et sted. Du vil kunne se nogle af alle de aktiviteter vi har her på skolen, og du vil kunne få en fornemmelse for, om det er et sted du kunne passe ind. Der vil være plads til at stille spørgsmål til personale eller forstanderen selv.

Har du brug for lidt flere detaljer, og en mere dybdegående rundvisning og samtale, så kan du booke en samtale hos os. Den vil finde sted en hverdag i skoletiden, så du har mulighed for at se skolen sådan som den fungerer hver dag. Samtalen er med forstander Jens Erik eller viceforstander Daniel, og de vil give jer en detaljeret rundvisning af stedet, med mulighed for at spørge ind til alt fra låsesystemet på dørene til hvordan et skema kunne se ud til udfordringer med økonomi. Udfyld formularen til en besøgsdag, eller ring til kontoret for at booke en samtale, og så finder de et hul i kalenderen, hvor I kan komme forbi til en kop kaffe og en snak.